کاسه یکبار مصرف

بشقاب ها و کاسه های یکبار مصرف یک کالای ضروری برای هر کترینگ سیار یا غرفه غذا هستند.می توان از این ظروف برای سرو سریع غذای سرد یا گرم در جشنواره ها، بازارها، مهمانی ها یا هر رویدادی در فضای باز استفاده کرد.اینها برای یکبار استفاده طراحی شده اند، می توان آنها را پس از استفاده به سادگی دور انداخت، بنابراین هیچ زمانی برای شستشو تلف نمی شود.

تقریباً تمام ظروف پلاستیکی یکبار مصرف برای دور ریختن طراحی شده اند.این بدان معنی است که آنها نباید در ماشین شسته شوند و ممکن است به ماشین ظرفشویی شما آسیب برسانند.بعلاوه استفاده مجدد از آنها مشکلات بهداشتی را به همراه دارد.بنابراین پس از استفاده از ظروف یکبار مصرف، آنها را دور بریزید.

مزایا و معایب استفاده از بشقاب و کاسه یکبار مصرف

هنگام برنامه ریزی برای مهمانی همیشه این سوال وجود دارد که از چه نوع ظروفی باید استفاده کرد؟عده ای تمایلی به استفاده از ظروف یکبار مصرف ندارند و سپس کسانی هستند که به شدت با این ظروف مخالفند.در اینجا برخی از مزایا و معایب استفاده از قاشق و چنگال ، بشقاب و کاسه یکبار مصرف مصرف آورده شده است.

مزایا

1 – اگر همه ظروف، یکبار مصرف باشند، تمیز کردن بعد از یک مهمانی یا مراسم واقعا آسان است.وقتی همه مهمانان رفتند، کسی که برای  تمیز کردن مکان باقی مانده است، باید همه چیز را مرتب کند.اگر همه ظروف، یکبار مصرف هستند، کافیست همه آنها را به کیسه زباله سیاه رنگ هدایت کنید!در غیر این صورت، باید زمان زیادی برای شستن ظرف ها صرف شود.

2 – اگر مهمانی دارای تم یا حتی طرح رنگی باشد، اغلب می توان ظروفی را پیدا کرد که دقیقاً با این تم مطابقت داشته باشد و در نتیجه به تزئینات بهتر کمک می شود.اگر داشتن دکوراسیون عالی مهم است، پس انتخاب ظروف یکبار مصرف ایده خوبیست.

3 – این ظروف واقعا ارزان هستند و می توان آنها را به صورت آنلاین یا در یک فروشگاه محلی براحتی خریداری کرد.

معایب

1 – برخی از مردم کاسه و دیس یکبار مصرف را دوست ندارند، زیرا زباله های بیشتری ایجاد می کنند که برای محیط زیست مضر است.

2 – ظروف یکبار مصرف اندازه مناسبی ندارند و برخی خیلی کوچک و برخی دیگر خیلی بزرگ هستند.همچنین خوردن غذا با چنگال و قاشق پلاستیکی سخت است. چاقو های پلاستیکی نیز به خوبی چاقوهای فلزی برش ندارند.برخی از بشقاب ها و کاسه های یکبار مصرف هم ممکن است برای برخی از انواع غذا های چرب بسیار نازک باشند که در صورت نشت می تواند منجر به آشفتگی شود.

اما اجازه ندهید معایب ذکر شده، ایده استفاده از ظروف یکبار مصرف برای مهمانی را از بین ببرد. اگر کسی واقعاً استرس دارد و پاکسازی مشکل است، آن را دنبال کنید.